puella8791 puella8791 w Spisie od 16.10.2008
dodał linków: 1043

Sortuj według: punktów | komentarzy | daty

linki użytkownika puella8791

1

Pomoże Ci RUMAK

puella8791puella8791 | dodany 5356 dni 16 godzin 58 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Doskonałość, według definicji, to „najwyższy stopień cech dodatnich: bycie doskonałym, oznacza brak wad, idealność, wzorowość”. Czy handlowiec może osiągnąć ten, wydawałoby się, nieosiągalny cel? Jak przekonuje nasz redakcyjny psycholog – na pewno warto próbować, bo przełoży się to na wymierne efekty finansowe. więcej...
Pomoże Ci RUMAK
1

Sklep to nie labirynt

puella8791puella8791 | dodany 5359 dni 16 godzin 13 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Wielu handlowców uważa, że im więcej towarów uda „upchnąć” w sklepowym wnętrzu, tym większa jest szansa na zwiększenie obrotów. Eksperci przekonują, że jest zupełnie inaczej – ciasnota i chaotycznie rozmieszczone towary odstraszają klientów. Jakie są zasady budowania wzorcowej ekspozycji towarów? więcej...
Sklep to nie labirynt
2

Kolporter szuka inwestora dla saloników prasowych

puella8791puella8791 | dodany 5407 dni 21 godzin 3 minuty temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Kolporter Sieci Handlowe szuka inwestora dla sieci saloników prasowych. Celem jest dalszy dynamiczny rozwój sieci. więcej...
Kolporter szuka inwestora dla saloników prasowych
1

Mały sklep, duży kłopot? Niekoniecznie

puella8791puella8791 | dodany 5415 dni 16 godzin 4 minuty temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
W 2008 roku zniknęło z rynku prawie 7000 małych sklepów spożywczych – wynika z raportu agencji badawczej Nielsen. Ta liczba oznacza, że działalność gospodarczą zakończył co dziesiąty detalista w Polsce. Coraz więcej małych sklepów nie wytrzymuje ostrej konkurencji i upada. Nie zmienia tego nawet fakt, że część z należących do prywatnych właścicieli sklepów weszła w skład sieci franczyzowych. więcej...
Mały sklep, duży kłopot? Niekoniecznie
1

Mała wielka firma

puella8791puella8791 | dodany 5418 dni 8 godzin 1 minutę temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Karen Romme w książce „Calimeromarketing, czyli w czym małe przedsiębiorstwa mogą być wielkie” próbuje nas przekonać, że mała firma może w takiej – wydawałoby się – nierównej walce odnieść sukces. Dlaczego małe firmy wciąż mają szanse w starciu z molochami? Przede wszystkim dlatego, że to, co może być ich słabą stroną, są w stanie przemienić w swoje atuty. Spróbujmy zatem przyjrzeć się tym „dodatnim minusom”. więcej...
Mała wielka firma
1

Etykieta jak wyrok

puella8791puella8791 | dodany 5451 dni 18 godzin 42 minuty temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Przepisy znowelizowanej ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, która zaczęła obowiązywać pod koniec grudnia 2008 roku, obowiązują w równym stopniu importerów i producentów co właścicieli sklepów. Każdy handlowiec, u którego na półkach znajdą się produkty niespełniające obowiązujących norm, zagrożony jest bardzo wysoką karą finansową. więcej...
Etykieta jak wyrok
1

Terminalowa promocja

puella8791puella8791 | dodany 5461 dni 16 godzin 36 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Terminale Uniwersalne (TU) instalowane w punktach sprzedaży obsługiwanych przez Kolportera Service oprócz sprzedaży doładowań do telefonów komórkowych umożliwiają, coraz popularniejszą wśród klientów sklepów i kiosków, akceptację kart płatniczych. więcej...
Terminalowa promocja
1

Reklamy w sklepie zwiększają sprzedaż

puella8791puella8791 | dodany 5462 dni 16 godzin 40 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Materiały reklamowe w sklepach – plakaty, zawieszki, wobblery, listwy cenowe – bywają traktowane przez handlowców jako „zło konieczne”. Tymczasem rynkowa praktyka pokazuje, że właściwie zamontowane i regularnie aktualizowane mogą spowodować nawet kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży reklamowanego asortymentu. więcej...
Reklamy w sklepie zwiększają sprzedaż
0

Informacja to kapitał

puella8791puella8791 | dodany 5463 dni 15 godzin 58 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
W dawnych czasach firmy rozwijały się powoli. Często ich znaczenie i potęgę budowały kolejne pokolenia, stopniowo adaptując się do zmian zachodzących w świecie i otoczeniu firmy. Zupełnie inaczej jest we współczesnym świecie. Zmiany zachodzą szybko i stale. Coraz trudniej jest za nimi nadążyć. Dlatego jednym z najważniejszych czynników decydujących o sukcesie firmy jest umiejętność zdobywania i zarządzania informacją. więcej...
Informacja to kapitał
2

Wyróżnij się albo zgiń

puella8791puella8791 | dodany 5463 dni 16 godzin 49 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Wzrost udziałów rynkowych sieci handlowych, zaostrzenie konkurencji o klienta, wdrożenie rewolucyjnych technologii informatycznych, zacieśnianie współpracy pomiędzy dostawcami i detalistami to poważne zmiany, jakie czekają nas w polskim handlu w najbliższych latach – stwierdza Raport Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur. Wprawdzie nie ma tam „czarnych prognoz” dla detalistów, ale warto się na nie przygotować. więcej...
Wyróżnij się albo zgiń